Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~extrim44 | użytkownik

imię i nazwisko? adres? zarejestrowany18.05.2007 @23:41:30 ostatnio na stronie16.10.2012 @23:18:04




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty25 komentarze941 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~FedEx    10.05.2010 @10:53:03
dzięki. Udanych kadrów życzę
_______
Pogoda jest jak izba przyjęć - i tu i tu sytuacje szybko się zmieniają.
Polskie Stowarzyszenie Pasjonatów Meteorologii: http://www.pspm.org.pl/
~karola30    08.05.2010 @12:05:31
dzięki ;p
~hoplita    23.02.2010 @22:21:56
Dziękuje
~natarecha    24.12.2009 @17:13:11
dzieki
~adamsca    23.12.2009 @01:44:29
Życzę Ci radosnych świąt pełnych ciepła. By w chwilach refleksji choć
na chwilę zatrzymać się i spostrzec to, czego nie widać w ciągłym biegu
- proste radości.
~kleopatre    19.12.2009 @18:28:54
dzieki
~NADJA    17.12.2009 @22:03:44
cholernie mi miło kolego!
~kafranka    16.12.2009 @12:49:43
dzięki za ocene
~lalkus    16.12.2009 @11:40:25
miła, niebezmyślna galeria.
jest fajnie fajnie
_______
tak, też mam profil
~appareil    15.12.2009 @23:27:09
dziękuję
~TomaszSporek    14.12.2009 @22:34:01
thx
~Fincek    13.12.2009 @11:04:46
Thx
-Fotomann    12.12.2009 @08:45:21
Dziekuję , masz ciekawe prace . Pozdrawiam
~Ryjskiswin    10.12.2009 @22:20:55
:>
~magga    08.12.2009 @20:17:00
~tosmutny    29.11.2009 @13:19:55
Dzięki
~firletka1    27.11.2009 @23:35:17
na jutro
~ghastly14    24.11.2009 @15:04:25
dzięki
~Ravage    23.11.2009 @23:10:55
czyżby na pewno? :D



dzięki (;
~rukbat    23.11.2009 @22:07:05
dziękuję
*buttman    22.11.2009 @23:59:59
dzięki
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
~LoiHongDiep    20.11.2009 @22:45:27
dzieki
, pozdrawiam
_______
well come to my own gallery on net: http://loihongdiep.art.pl
~kali555    19.11.2009 @14:20:58
dzieki
~Atrapa    18.11.2009 @00:20:42
dzieki
~tomeo    18.11.2009 @00:01:25
heh.dzięki!
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt